Dressyrtävling, 21/4 - 2012

Det har varit en grym dag och jag är grymt nöjd!
-
Kom till stallet strax innan åtta.
Jag svampade av Svinto eftersom han var gulfläckig på vissa ställen, med hjälp från Lisa & Sofia.
Sedan borstade jag, kratsade hovarna, knoppade och sånt.
Kände mig riktigt stressad när ekipaget innan mig går ut och börjar värma upp & jag står och knoppar.. Men det gick bra ändå.
Gick ut i paddocken och började skritta och trava, han kändes riktigt fin!
-
LC:1 programmet gick bra.
Det ända som jag kände kunde gått bättre var ökningarna, men det brukar tyvärr aldrig funka speciellt bra på Svinto.
Vi landade på 60.37%, 163 poäng som räckte till en tredjeplats.
Dock var det bara 2 som blev placerade i klassen, men var ändå supernöjd där och tyckte han var riktigt duktig!

LB:1 gick enligt mig sämre.
Han kändes mycket segare och stelare än i förra programmet, men det gick ändå helt okej.
Placeringsmässigt så gick det däremot bättre.
Vi vann klassen tillsammans med Vera på 57.59% och 167 poäng!
Fick ett stort leende i ansiktet när jag hörde det.
Grymma ponny!
-
Vill också passa på och tacka alla som har hjälpt mig under dagen!
 

 

 

 
 
Fick även dom här smyckena när jag vann LB:1 klassen:
 

 
/Jessica
Trackback
RSS 2.0