Ridlektion 24/4 - Magic

Idag så fick jag rida Magic igen.
Ida undrade om jag ville byta till Tilde, men nej det ville jag inte. Rider hellre Magic än Tilde.
Men iallafall, lektionen red vi ute i paddocken.
Det var soligt och skönt, riktigt mysigt och rida där faktiskt!
Det var även Magics första lektion där ute.
-
Vi jobbade med lite öppnor och slutor på långsidorna, och en stor galoppvolt på kortsidorna (för det mesta).
Magic förstod nog inte riktigt vad han skulle göra & jag var lite otydlig.
Men sen mot slutet så funkade det jättebra!
Fick till en riktigt bra skänkelvikning då också, så nöjd med lektionen, det är jag.
/Jessica

Kommentarer
Postat av: VILMA

sv: Det är alltid jag och Anna som gör våra headers (Johanna är med och kollar på, oteknisk liksom xP), vi gör dem alltid i GIMP2, går att ladda hem gratis det är bara att säka på google.

Hur vi gör är lite olika, men vi kanske kan visa i ett inlägg om det finns intresse? :)

2012-04-25 @ 16:12:25
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0