Tussa

Idag så har jag ridit hos min klasskompis Embla.
Hon har 2 hästar, så vi red ut med dom på en liten mysig skogstur (mest på vägen då..)
Fick rida en brun nordsvensk - Tussa.
Den här hästen alltså.

Vi red på en väg ner mot Storsjön. Hon var rolig och rida, varken för pigg eller seg, skön galopp också.
Sen så red jag med westernsadel också, det var ju något nytt! Men den var faktiskt skön :)
Tror inte att jag har gjort det förut, inte vad jag kan minnas iallafall.
Vi red i skritt och trav dit, sen tog vi någon galopp på vägen hem.
Mysig tur på ungefär 1,5 timma.
/Jessica

Kommentarer
Postat av: kossan

Hej! vilken fiin häst! och Embla var ett fiiint namn!:D

2012-04-26 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0