Medryttare

Jag brukar ju lite då och då rida Geist som ni har fått läsa en del om på bloggen. Det är min väns häst, som hon också rider en del.
Nu till hösten kommer hon få fullt upp med sin andra häst, och behöver då någon som kan rida Geist lite mer. Hon tänkte annonsera om medryttare, men då kom jag och sa "NEEEJ!". Haha, men det blev till slut så att jag nu är medryttare på Geist :)
Känns toppenbra, jag känner ju honom redan. Kommer nog kunna rida honom ännu lite mer nu, och ibland ta med honom på lektionerna på ridskolan.
 
Var länge sen jag red honom sist, men kommer rida honom på onsdag, sen förhoppningsvis lite oftare.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Härligt för dig, det blir nog bra för alla eftersom du som du sa redan känner honom :) lycka till <3

Tack för din peppande kommentar! det är inte bara saker jag vill köpa som är problemet , i princip allt jag skriver tar någon efter. Chivas är populär rshoppning-häst och alla ska typ ha honom på p&j nu :/ känns lite segt men jaja,jag har hu liksom valt det själv.

Svar: Ja, tack så mycket! :')
Jaha, ja han verkar vara populär bland många om jag har fattat det rätt. Men är det många som vet det här då? Att en del gör likadant som dig? Förstår att det är jobbigt att alla är på din favorithäst. Men jag tycker iallafall att ni är finast av alla tillsammans! <3
Jessica Moberg

2012-08-07 @ 12:04:17
URL: http://tanneryttarna.blogg.se
Postat av: VILMA

Åh, roligt! :D

Svar: Ja, ska bli jättekul! :)
Jessica Moberg

2012-08-07 @ 23:44:34
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0