Ridlektion 21/8 - Albin

 Terminens första ridlektion blev på Albin.
Känner mig som vanligt väldigt stor på honom, men det går!
Det gick ovanligt bra för oss idag, vi jobbade med att ställa hästarna utåt och inåt på volt, skänkelvikningar och galoppvolter. Funkade super på allt, han lyssnade jättebra på skänkelvikningarna och gjorde fina fattningar. Ställningarna var det inte heller något fel på. Han blev även fin i formen mot slutet.
 
Tyvärr så har jag inga bilder från ridpasset, typiskt när det går såhär bra, då vill man gärna ha det på bild. Dock kommer jag nästa vecka och framöver bli fotad varenda tisdag av snälla Lisa, så då kan ni räkna med bilder!

Nästa vecka tar jag förmodligen med mig Geist, blir bra för honom och få jobba lite.
 
arkivbild, känslan var mycket bättre idag än på bilden..
 

Kommentarer
Postat av: Thilda - Tanneryttarna

tack för kommantaren! sv: Det är min gamla ridlärares häst Luna :)

Svar: aha :)
Jessica Moberg

2012-08-22 @ 00:03:46
URL: http://tanneryttarna.blogg.se
Postat av: Lisa

Pfffft !
Jag ska fota dig på både tisdagar OCH onsdagar !! <3

Svar: Hihi, wihoo ! <3
Jessica Moberg

2012-08-23 @ 02:20:37
URL: http://lisabernhardssonss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0