Ridning

Red som sagt Geist igår, längesen jag träffade tjockisen! Han har verkligen blivit tjock..
Iallafall, körde inte alldeles för hårt med honom eftersom han precis har satts igång efter betet.
Försökte få honom att gå på rakt spår, jobbade på volt och låg form.
Funkade helt okej!
När jag skulle hämta honom från hagen på kvällen så haltade han på höger bakhov :/
Han får vila några dagar nu så får vi se om det blir bättre, hoppas det! Troligast är det en hovböld som han har haft tidigare, även innan jag red igår.
 
Bilder kommer!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Om han haltar efetr du har ridit honom så red du ju för hårt..
Du kanske borde ta det lugnare till nästa gång ;)

Det var inget illa menat utan det var bara ett tips!

Svar: Grejen var att jag inte gjorde det, red lugnt och inte så länge.Kom på att det var på kvällen när jag tog upp honom från hagen som han haltade, men vi tror att det är en hovböld som han hade på samma ställa förra året.
Jessica Moberg

2012-08-09 @ 20:04:08
Postat av: Emma - hästblogg

fin blogg! Allt bra?:D

2012-08-10 @ 22:48:28
URL: http://crystallheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0