Ridstövlar

 
Sitter och spanar in dom här ridstövlarna.
Ser jättesköna ut! Det är läder utanpå och skinn inuti, dragkedja där bak & dessutom så var dom ju riktigt snygga också.
Dragkedja har jag märkt är ett måste på ridstövar. Dom som jag har nu är utan, och jag tycker det är otroligt jobbigt med att få av och på dom.
Hittade dom HÄR, på Hööks alltså. Priset är också toppen, just nu 649 kr (1299:- förr)!
Tycker dom låter toppen, så får se om det blir ett köp.
 
Är det något du skulle köpa?
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har ju sånnadär ridstövlar !
Tycker personligen att dom är super!
både sköna också får man bena på plats !
KÖP DOM ! :)

2012-06-25 @ 23:45:56
URL: http://lisabernhardssonss.blogg.se
Postat av: Frida

Fick mina i julas, dom är hur sköna som helst och ger riktigt bra stöd. Dock går dragkedjan ganska lätt sönder, men den går att byta! :)

Svar: Okej :)
Jessica Moberg

2012-07-04 @ 22:12:54
URL: http://fridaaaa.webblogg.se
Postat av: Anonym

Köp dem inte! Jättesköna och snygga, men dragkedjan har helt kass kvalité! Jag hade TRE par på mindre än ett år, och när mitt tredje par gick sönder så lämnade jag tillbaka dem en gång för alla. Vet att jag inte är ensam om det problemet!

2012-07-20 @ 15:32:07
Postat av: Anonym

Köp dem inte! Jättesköna och snygga, men dragkedjan har helt kass kvalité! Jag hade TRE par på mindre än ett år, och när mitt tredje par gick sönder så lämnade jag tillbaka dem en gång för alla. Vet att jag inte är ensam om det problemet!

Svar: Jag har hört från många att dragkedjan är ett problem :/Men jag har köpt ett par andra som jagh skriver om på bloggen snart :)
Jessica Moberg

2012-07-20 @ 15:32:08
Postat av: Anonym

Köp dem inte! Jättesköna och snygga, men dragkedjan har helt kass kvalité! Jag hade TRE par på mindre än ett år, och när mitt tredje par gick sönder så lämnade jag tillbaka dem en gång för alla. Vet att jag inte är ensam om det problemet!

2012-07-20 @ 15:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0