Ponnysar jag ridit på ridskolan

Dr. Albin: En ponny jag börjat rida lite mer den senaste tiden.
Liten, pigg och rolig att hoppa!


Vålbackens Elloise: Henne har jag inte ridit så mycket,
men dom gånger det har blivit har jag uppfattat henne som väldigt lugn och mjuk.
Fin i dressyren också.


Felizia: Enligt mig världens finaste ponny. Underbar att rida i både dressyr och hoppning.
Tyvärr så flyttade hon den 20 februari 2012.


Åsbygdens Kapten: En riktig kung i hoppningen! Blir dock lite het ibland.
Dressyren funkar också bra, öven om han har stallets kortaste hals.


Magic Star: Riktig rolig ponny att rida! Behövs en stadig hand då han kan bli lite vinglig.
Men rolig i både dressyr och hoppning :)


Foto: Vera Holgén
Maya Piraya: Mjuk & fin ponny som jag inte ridit på över 2 år!
Hon flyttar troligtvis till helgen :(


Mon Ami: Inte ridit på länge, men är jättefin i dressyren!
Hoppning har hon varit väldigt tjurig på länge, men blir bättre och bättre :)


Svinto: Jag antar att ni redan vet en hel del om honom eftersom det är honom ni får läsa mest om här på bloggen ;)
Men han är en ponny med små steg, skumpig att sitta ner i, men ändå så otroligt rolig att rida!


Tilde: Henne har jag bara suttit upp på en gång, igår.
Tycker iallafall hon verkar riktig rolig, både i hoppningen och dressyren.


/Jessica




Kommentarer
Postat av: VILMA

Hihi :)

2012-06-06 @ 21:53:11
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se/
Postat av: Jonna / tanneryttarna

Fina hästar! :)

2012-06-07 @ 21:26:00
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0