Det bästa som finns

Jag är så otroligt glad att jag började rida. Att mamma satte mig på en häst när jag var 3 år.
Jag har ingen aning om vad jag skulle gått miste om annars, världens bästa grej.
-
Känslan att rida är obeskrivlig, obeskrivligt härlig.
Man sitter på ett levande djur som egentligen skulle kunna råka döda en om man ramlar av.
Ridning är en av dom farligaste sporterna, men det är inget man tänker på när man sitter där på hästen.
Det är bara helt underbart.
Att kunna styra och ställa hästen så att den oftast gör det man vill.
Hästar är det absolut bästa djur som finns.
"Utan hästar, inget liv", stämmer till hundra procent.
-
Visste ni förresten att hästmängden i Sverige har ökat med 10% dom senaste 5 åren?
Tummen upp för det!


/Jessica

Kommentarer
Postat av: Daniela

Så söt! Har den welsh i sig? :)

2012-06-05 @ 17:23:21
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0