11 frågor

1. Min favorithäst: Svinto
2. Finaste färgen på hästar är: Skimmel
3. Denna typ av häst tycker jag om att rida: D-ponnysar som hellre är för "springiga" än sega.
4. Dressyr är..: Det är roligt & prydligt.
5. Hoppning är..: Kul! Det händer mycket och går snabbt, det gillar jag.
6. Fälttävlan är..: Inte ridit så mycket fälttävlan, men det verkar kul när man får rida i 3 roliga grenar.
7. Detta vill jag ha: En ny ridjacka & tröja.
8. Den bästa tränaren: Jag har inte haft så jättemånga tränare. Men den bästa är nog Sandra som jag har nu :)
9. Jag önskar att jag kunde: Vet inte riktigt, men kunna utvecklas mer i hoppningen vill jag göra!
10. Det viktigaste på tävling är: Självklart att ha kul, sen är det ju roligt om det går bra också!
11. Något häftigt som jag aldrig skulle våga bära: Hm, har faktiskt ingen aning.
 
 
 
/Jessica
Trackback
RSS 2.0