Söt kille med rosa täcke :)

Då har man ridit då, & inget ont i huvudet! :)

Jag fick Svinto, lite väntat faktiskt.
Han gick lektionen innan, så pratade lite med dom andra och kikade på lektionen innan.
Övningen var:
Volt vid ett hörn, snett igenom & mellantrav till X, sen skänkelvikning till hörnet.
& likadant åt andra hållet.
Det gick ganska bra, först blev han lite lång på tygeln men sen så funkade det bra.
Skänkelvikning är han ju himla duktig på och till min förvåning så ökade han jättebra när vi travade snett igenom!
Händer inte ofta, så jag är nöjd med honom :)

Sen efteråt så skulle jag lägga på ett fleecetäcke, men han har ju inget eget så fick låna Mayas.
Rosa och fint, men ingen gjord till, så han fick stå utan täcke istället.

/Jessica

Gullig ponny (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0