Presentation

Då ska jag alltså börja blogga här & "fortsätta" på min gamla blogg som ni hittar här.
Jag kommer ju då att skriva om när jag rider, är i stallet m.m.
Hästlivet helt enkelt! :)
Jag rider på ridskola och har gjort det sen 3 års ålder. Min favorithäst på ridskolan är den här ponnyn:
 
Namn: Svinto
Ålder: 15
Ras: Korsningsponny
Kategori: C ponny
 
Sen rider jag även en del hos min vän Signe.
Hon har 2 hästar & jag brukar rida en av dom, Geist. Han är en korsningshäst han också.
Han har både welsh, shettis, arab, halvblod & russ i sig, men själv tycker jag inte han är lik nån av dom! :)
 
Namn: Geist
Ålder: 13
Ras: Korsningsponny
Kategori: Storhäst
 
Det var 2 av dom hästar jag ofta rider, sen rider jag självklart fler hästar från ridskolan.
Hoppas ni kommer vilja läsa min blogg!
 
/Jessica
 
Trackback
RSS 2.0