Heldag i stallet

Idag har jag tillbringat hela dagen i stallet - som det ska vara!
Kom dit vid halv nio & fikade, hade lite teori, m.m. Sen runt halv elva så började vi rida.
Albin kändes bra, lagom pigg på uppvärmningen. Det fortsatte hålla i sig när vi började hoppa.
Det var en ganska blandad grupp, allt från 10 åringar till 20 åringar, c-ponnyer till storhäst & olika "nivåer" på alla.
Men det funkade bra ändå.
Vi hoppade inte så högt, högsta bommen låg på 50-60cm, men vi hoppade mycket.
-
Bilder & filmer kommer senare.

Efter jag hade ridit borstade jag Albin & släppte ut honom.
Sedan åkte jag hem och bytte om och åt lite, sen till stallet igen!
Gjorde ingenting speciellt där, gick bara runt lite med Signe.
Tidigare på dagen när jag red så hade dom målat bommar och fixat nytt staket till paddocken (det var städdag).

Visst blev det snyggt?!

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0