You taking me higher, higher.

Statistiken har blivit allt högre och högre dom senaste dagarna.
Tack till ni som läser :)

Idag har jag blivit hemma på grund av min fot som jag knappt kan stå på.
Något fel på min fot, så ska in och kolla den på någon fotanalys på måndag.
Imorgon ska jag åka till stallet och hjälpa till på hästdressyren.
Får hoppas på många ekipage & bra väder!

Dessutom så är en ny header på gång.
Både jag och ni har nog börjat tröttna på den jag har nu, så ny header kommer inom kort.
Måste bara komma på hur jag vill ha den, vilka bilder jag ska ha, osv.

/Jessica

Kommentarer
Postat av: VILMA

sv: Hihi, jaa med traktören är ju ICA! ;)

2012-05-11 @ 11:35:00
URL: http://treridskoleryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0