Utveckling

10 April 2012:
 
20 Okbober 2012:
Samma steg, samma hörn, inte samma vi.
 
10 April: Det var ungefär då jag började att rida Albin. Jag kunde inga knappar alls på honom då och kände bara att han var liten och konstig att sitta på. Fick börja rida honom mer och mer och det kändes såklart bättre och bättre efter varje lektion. Tänkte att det kanske inte bara är Svinto som jag vill rida egentligen, och testade även på många andra hästar. Ställde upp på lite Blåbärshoppningar med Albin och det var jätteroligt.
 
20 Oktober: Här är vi nu, ett halvår senare. Vi har hunnit med 2 blåbärshoppningar, en nypondressyr, KM dressyr, KM hoppning och en massa underbara lektioner. Albin har dock förändrats i hoppningen. Förut gillade han det och gjorde det gärna, men nu på senaste tiden har han tappat lusten för det. Vägrar, springer på sidan osv. Det är tråkigt. Dressyren har iallafall blivit mycket bättre, som ni kan se på bilderna ovan.
Jag vet inte hur länge till jag kommer rida och tävla honom innan jag blir alldeles för stor. Hoppningen tror jag inte blir så länge till, men dressyren hoppas jag kan bli iallafall ett år till. Jag vet att jag redan är för stor på honom, det är det ända som hindrar mig..
 
Vad tycker NI om vår utveckling?
 

Kommentarer
Postat av: Daniela Riddez

Gud vilken skillnad!
Otroligt söt häst btw, vilken ras? :)

2012-11-23 @ 17:26:15
URL: http://danielariddezz.blogg.se
Postat av: Jonna ~ tanneryttarna

WOW! grym utveckling, man ser på hans steg och hela hans inställning att han är mycket positivare! och ni ser sammansvetsade ut, så himla fina :')

Svar: Åh, tack så jättemycket Jonna! :D
Jessica Moberg

2012-12-05 @ 20:44:27
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0