Halloweenshow

Idag var det Halloweenshow på ridskolan. Var där från halv två och kom hem strax innan nio, själva showen började klockan sex. Jag vet inte om jag har berättat att jag hoppade Elloise i ett hoppnummer? Det gjorde jag iallafall, och det gick bra. Har bara suttit på henne en gång innan (dressyr) och satt nu upp och hoppade bana på 80cm, så jag är nöjd!
Hann inte se så mycket av själva showen då jag gjorde massa annat men det lilla jag såg, såg bra ut :)
 
Bilder från genrepet:
"Det kan vara läskigt där.." ^^
 

Kommentarer
Postat av: Jonna - tanneryttarna

Vad kul med halloweenshow ju! :D

Förlåt för att jag var så sen på att svara, men Larus är en islandshäst ja och står i Hökbäck :) Malin lånar honom på foder och ska ha honom i ett år eller mer!

Svar: Ja! :D Okej, för typ 2 år sen så red jag och mamma två islandshästar som då stod i Krokom, dom hette Larus och Dropni, och jag tror det är samma Larus som hon Malin red ;)
Jessica Moberg

2012-11-01 @ 08:54:02
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0