Nypondressyr

Kan börja med att säga att jag är riktigt nöjd över båda ponnysarna idag!
 
Red alltså Svinto först i LC:1, började värma upp ungefär tio över åtta, mycket skritt. Han kändes mjuk och väldigt fin. Inne på banan blev han som vanligt lite stelare, men han kändes fortfarande fin.
Programmet gick bra! Inget avbrott i galoppen, inga vägar glömda av mig. Lite seg galopp och så men det får man väl leva med :) Vi landade på 68% och 185p.
 
I LB:1 med Albin tyckte jag det gick väldigt bra! I uppvärmningen sprang han bara iväg och ville knappt stå still, men efter ett tag släppte det och han blev lugnare. Tyckte han skötte sig super inne på banan! Fattade fel galopp en gång, men det rättade vi till efter några meter. Duktig liten pålle!

 
 
 
 
Kvalitén på filmen vart dåligare än vad jag trodde.
 
Mer bilder kommer kanske :)
Filmen med Albin kommer iallafall upp någon gång framöver.
 

Kommentarer
Postat av: Thilda - Tanneryttarna

ser jätte fint ut ! :D

Svar: hihi tack! :D
Jessica Moberg

2012-10-14 @ 17:07:36
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0