Tävla

Jag har ju inte tävlat så jättemycket än. Några hemmatävlingar har det blivit, men inte mer. Nästa år vill jag tävla mer.
 
 
Jag vill åka ut på tävlingar, i främst hoppning, på andra ställen. Vill verkligen satsa nu!  Funderar mycket över hästarna då, Svinto kan man ju inte åka iväg med, och han är lite seg i hoppningen, så därför vill jag testa på lite nya hästar.
Albin har jag börjat rida en hel del det senaste året, ställt upp i lite blåbärshoppningar och sånt. Jag har nästa år på mig att tävla honom i hoppning, sen är jag för gammal. Vill verkligen ta den chansen och försöka komma iväg någonstan med honom. 
Sen har jag även börjat rida Minerva en del i hoppgruppen, och tycker hon är superrolig! Får se om jag hoppar henne mer..
 
Framöver kommer jag vara med på:
Nypondressyr - Den 13 oktober, Svinto LC:1 & Albin LB:1
KM, dressyr - Albin LC:1 och LB:1
 
Sen i november kommer det vara KM i hoppning också. Tankarna kring det går till att jag ska ha Albin i en klass, funderar även lite på Minerva.. Men vi får helt enkelt se hur det blir längre fram!
 
Är iallafall väldigt tävlingssugen nu, och tänker försöka!
 
21 April 2012 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Lindow

Vart har du köpt ditt svarta tävlingshårspänne? (:

Svar: Vilket menar du? :)
Jessica Moberg

2012-10-07 @ 11:38:10
URL: http://ryttarenellen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0