Teorilektion 4/9

Idag hade vi teori, typiskt, jag som var så sugen på att rida.. Men det var nog ändå bra p.ga att jag är lite förskyld.
Vi fick fundera lite vad vi skulle göra, men eftersom ingen kom fram till något så bestämde Sandra att vi skulle rycka manen på hästarna. Jag fick göra det på Kapten, vilket visade sig vara bra då han hade ganska lätt man att rycka (fast blåsor får jag nog räkna med ändå..).
Nästa gång blir det lite markarbete, hoppas på Albin!
 

Jag passade även på att anmäla mig till Nypondressyren den 13 Oktober. Blev Svinto i LC:1 och Albin i LB:1, tror det blir bäst så.

Imorgon kommer jag att cykla till ett ställe där jag ska tälta med klassen. Blir alltså ingen bloggning för en tidigast på torsdag.
Hoppas ni klarar er ändå! ;)
 
hehe, lite man blev det iallafall!
 

 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Frågestund med mej och Fraxen<3

2012-09-05 @ 20:11:36
URL: http://haraskotarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0